12 Aralık 2010 Pazar

Pudra Pembesi Elbisem ve platform ayakkabım


Canım anneciğimin geçenlerde gezmeye giderken vitrinde görüpte yapışp kaldığım elbiseyi bana hediye alması nekadar mutlu etti beni anlatamam. Bu  elbise tam benim tarzım diyebilirim yani.Eşarbım da herzamanki gibi tabiki ARMİNE! İşte bunlarda bayramda aldığım ayakkabılarım nekadarda şık görünüyorlar öyle değil mi?


Bu ayakkabıyla boyum baya bi uzun oluyo :)) İlk gördüğümde bana yakışmaz diye düşündüm ama annem çok güzel olduğunu söyleyince tamam dedim iyiki de almışım...

5 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

elbise gerçkten çok güzelmiş. güle güle kullan tatlım :)

Hamarat Hatun dedi ki...

ANNEEE BENDE İSTİYORUM BU ELBİSEDEN
ARMİNECİM SANADA ÇOK YAKIŞMIŞ İYİ GÜNLERDE GİY CANIM

Unknown dedi ki...

Arkadaşım ne kadar cici olmuşsun maşallah maşallahh :)
Ama o elbise benim de tam tarzım :)
Napcaz şimdi :)
Nerden aldın bana da söylermisin bende alabilirim belki :)
Pişti olmayız merak etme :)
Mutlu pazarlar diliyorum..
HEPSİ DE ÇOK GÜZEL,GÜLE GÜLE GİYİN..
SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

bayıldım çok yakışmış gğle güle kullan lütfen daha fazkl kombin resimleriiiiiii
özlem

Armine dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Elbise omeka butik ama sadece 2 tane kalmştı ben ve kız kardeşim nasiplendik :)))